Banyak ORI tapi kadang-kadang CIPLAK !
Image by Cool Text: Logo and Button Generator - Create Your Own Logo

Wednesday 1 June 2011

Alkisahnya...( mukadimah..)

        Aduhaii... Internet dan diriku !...
Mula2 pasang stremik dulu..wahh..semangat tahap Gaban mengklik-klik mouse..almaklum..masa tu baru ada dua buah rumah ada tenet di area sini..dahh..dahh..gian. 

        Tempat aku ni, ada org kata "dark Deep Jungle" dan bila dengan bebas dpt terbang di alam maya..semua tmpat aku pegi..bekawan pla dgn org2 dari planet marikh..Pluto...test writing skill.. but in decent way..:D..belajar tentang sesuatu yang advance d internet malas pulak...!!

        Aktiviti berPisbuk, jan tanya laa..dlm rangking Top 3.hantu komen.    
        Sampai kn aku rasa, jika Fisbuk tu pandai berkata-kata, mungkin dia akan kata " boring lh tengok muka ko jaa..."

        Sejak dua tiga menjak ni, aku mula memikirkan tempat yang menyediakan ruang kebebasan untuk aku menghabiskan masa lapang..
        
        Aku sudah separuh menyiapkan salasilah keluarga moyangku di  www.MyHeritage.com . Dah separuh siap, tapi masalahnya kurang gambar & info terkini ahli2 yg lain..

        Last-last aku decided untuk menjadi salah seorang di antara berjuta blogger..blog aku..suka hati aku nak tulis apa..suka hati aku untuk memilih apa bahannya...mungkin lebih berfaedah daripada join kumpulan mengumpat..haha...  Bahasa pula? tak peduli bhasa rojak, kampungan kaa..pasar..hentam sajalah Labu..itu pilihan si Labu... DALAM FIKIRAN SI LABU..banyak ori tapi kadang2 CIPLAK


         

No comments:

Post a Comment